fredag 27. november 2015

#Collage





Dette er den første collagen. I collagen skulle vi ha med #Selfie, #Myplace, #Typo og #Color, men vi kunne også velge mellom å beholde de gamle bildene, eller bytte de ut. Derfor valgte jeg å bytte ut alle bildene min, dette valgte jeg å gjøre fordi jeg ikke ble fornøyd med de bildene jeg hadde tatt først. Grunnen til at jeg valgte akkurat de bildene jeg har gjort er fordi jeg synes de funker godt sammen, og de har mye av den samme stemningen. 
I denne collagen har jeg fokusert mer på linjer og ulike rette firkanter, trekanter, og rektangler.








Bildet øverst til venstre er #Selfie bildet mitt, jeg valgte å ta et bilde som er litt mystisk for å skape nysgjerrighet. 
Bildet øverst til høyere er #Myplace bildet mitt, bildet er tatt i Rakkestad en tidlig morgen før jeg skulle på skolen. Grunnen til at jeg valgte å ta med dette bildet er fordi jeg likte fargene i bildet veldig godt. 
Bildet nede til venstre er #Typo bildet mitt, mye av grunnen til at jeg valgte dette bildet er pga den sirkelen ved siden av teksten. Jeg likte også typografien i bildet også. Jeg valgte også å ta med skriften nede i høyere hjørne for å fylle ut bildet mer.
Bildet nede i høyere hjørne er #Color bildet mitt. Mye av grunnen til at jeg valgte dette bildet er fordi ved å ta bildet av fra siden så skaper dette dybde i bildet. Jeg likte også fargene på bildet godt, og fargene spiller bra med de andre fargene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar